stage_image1_lg
100% náhrada při poškození nákladní pneu
BarumGarant
BarumGarant
100% náhrada
pri poškodení nákladné pneumatiky

Ako získať garanciu

Registrácia

Pre zapojenie do programu BarumGarant sa treba zaregistrovať.

  1. Kliknite na tlačidlo

    Registracia
  2. Vyplňte požadované údaje:
    1. údaje o firme
    2. číslo účtu a potvrdenie o vlastníctve účtu

      Zaškrtnite políčko so súhlasom o spracovaní osobných údajov a registráciu odošlite.


  3. Dostanete e-mail s informáciou o správnom odoslaní registrácia užívateľa.

    Teraz môžete zaregistrovať zakúpené pneumatiky.

  4. Kliknite na tlačidlo

    Registrácia pneu
  5. Vyplňte údaje o pneu
  • názov,
  • rozmer,
  • počet pneu,
  • sériové číslo,
  • predajca

    a nahrajte doklad o kúpe

6. Dostanete e-mail o správnom odoslaní registrácie pneu.

 

Čo je identifikačné číslo

Identifikačné číslo je šesťmiestne číslo. Je to číslo, ktoré sme vám poslali na vami uvedený e-mail pri registrácii. Slúži na unikátnu identifikáciu vašej registrácie a zároveň ním môžete na webových stránkach zistiť stav svojej žiadosti o uplatnenie garancie.

Kód

Uplatnenie garancie

Garanciu je možné uplatniť do 30 dní od vzniku poškodenia, najdlhšie však do 12 mesiacov odo dňa nákupu uvedeného na registrovanom doklade.

  1. Po prihlásení na www.barumgarant.sk, v sekcii Prehľad, kliknite na tlačidlo Žiadať o garanciu patriace poškodenej pneumatike.
     
  2. Vyplníte Žiadosť o garanciu
    1. stručne popíšte spôsob poškodenia pneumatiky Barum

    2. nahrajte fotografie (celé kolo, detail poškodenie, fotografiu sériového čísla, fotografiu rozmeru pneumatiky a fotografiu potvrdeného Formuláre poškodenie).

      Formulár nájdete TU.

  1. Odošlite Žiadosť o garanciu.

    Na Váš e-mail dorazí potvrdenie o prijatí žiadosti o garanciu BarumGarant. Do 30 dní Vám pošleme rozhodnutie o stave Vašej žiadosti.

    Stav Vašej žiadosti môžete sledovať na stránkach www.barumgarant.sk po prihlásení, v záložke Prehľad.

    V prípade schválenia garancie, prebieha vyplatenie čiastky bezhotovostným prevodom na účet, ktorý bol uvedený pri registrácii.

    V prípade zamietnutia garancie, Vám zašleme e-mailom vyrozumenie so zdôvodnením.

    Viac informácií získate na: info@barumgarant.sk

Vyhľadať predajcu